Esports
Foto: Júlia Suárez
31 de juliol del 2023
La rierenca Júlia Suárez es proclama subcampiona en els 5.000 metres marxa del Festival Olímpic de la Joventut Europea
L’atleta de la RFEA i el CA Tarragona ha fet una marca de 22 minuts, 48 segons i 2 centèsimes, quedant-se a sis segons de l’or
La rierenca Júlia Suárez s’ha proclamat subcampiona en la prova dels 5.000 metres marxa del Festival Olímpic de la Joventut Europea, que s’ha celebrat a Maribor (Eslovènia) entre el 24 i el 29 de juliol. Així, ha estat una de les medallistes del Comitè Olímpic Espanyol (COE).

Suárez ha assolit el segon lloc amb una marca de 22 minuts, 48 segons, i 2 centèsimes, quedant-se a sis segons de la campiona, l’hongaresa Alexandra Kovacs. Concretament, ha sigut la primera a creuar la línia de meta amb un temps de 22:42:91.

L’atleta del CA Tarragona, com dèiem, ha contribuït al fet que el COE hagi quedat sisena en el medaller amb un total de set medalles; dues d’or, dues de plata i tres de bronze. En aquest apartat, la República Txeca ha fet primera i França segona amb onze i dotze medalles, respectivament. La delegació txeca ha acabat per davant perquè ha obtingut un or més.

D’aquesta manera, Júlia Suárez tanca una temporada per emmarcar. La plata al Festival Olímpic de la Joventut Europea Sub18 ha suposat la cirereta al pastís després de fer també segona en el Campionat d’Espanya, primera en el Campionat de Catalunya, o tercera en el Campionat d’Espanya de Marxa d’Hivern de Promoció.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla