Esports
Foto: FCA (Antonio Amigo)
27 de maig del 2021
La rierenca Júlia Suárez assoleix el subcampionat dels 3.000 metres marxa en el Campionat de Catalunya de Clubs Sub16
L’atleta del CA Tarragona prepara ja la participació al Campionat de Catalunya Absolut del 6 de juny
L’atleta Júlia Suárez s’ha adjudicat la medalla de plata en la prova dels 3.000 metres marxa del Campionat de Catalunya de Clubs Sub16, celebrat el diumenge 23 de maig a l’Estadi Moisès Llopart del Prat de Llobregat.

La rierenca ha pujat al segon esgraó del podi amb un temps de 13 minuts, 59 segons i 13 centèsimes. La diferència amb la campiona, Sofia Santacreu (JA Sabadell), que ha fet rècord del campionat, ha estat de poc menys de 9 segons. En declaracions al Baix Gaià Esports, Suárez s’ha mostrat satisfeta tant pel subcampionat com per la marca que ha fet.

Suárez també ha participat en la prova del 4x300 relleus juntament amb Anna Artero, Maria Blázquez i Ruth Martínez. Les quatre han fet 5es amb un temps de 3 minuts, 19 segons i 33 centèsimes. I a nivell de club, han assolit la 10a posició d’un total de 16 equips participants.

El pròxim repte de l’atleta del Club Atletisme Tarragona és el Campionat de Catalunya Absolut, que se celebrarà el 6 de juny a Igualada. Allà s’hi donaran cita els i les 12 atletes amb les millors marques de la temporada, independentment de la seva categoria.
Júlia Suárez, atleta del CA Tarragona
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla