Esports
Foto: Beach Tennis Torredembarra
27 de setembre del 2017
La segona trobada del Beach Tennis Torredembarra supera expectatives de participació
Més de 40 persones es van donar cita en una jornada que va consistir en partits curts en els quals van jugar tots contra tots
El Beach Tennis Torredembarra va organitzar aquest dissabte la segona trobada de tennis platja. Després de la primera jornada d’exhibició que es va dur a terme el passat 15 de setembre, on hi van assistir 30 persones, en aquesta ocasió han estat més de 40 les que s’han donat cita a la platja de la Paella. El format de la sessió va ser de partits curts amb intercanvi de parelles. La proposta era gratuïta i estava oberta a tothom, tant pels que són aficionats d’aquesta modalitat com els que no.

Superar la xifra de participants de la primera trobada era francament difícil. És per això, que els organitzadors es van quedar sorpresos al veure que el nombre d’usuaris havia augmentat. Joel Ramírez, responsable del Beach Tennis Torredembarra, ha explicat als micròfons d’Altafulla Ràdio que des del club estan molt contents, tant per l’èxit de la trobada com per la bona rebuda que està tenint l’entitat en els seus inicis.

La bona salut de la qual està gaudint el tennis platja respon a diversos factors. D’una banda, “hi ha una junta directiva molt activa, que ho fa conèixer a les seves amistats” ens explica Joel Ramírez. Les xarxes socials i el feedback després de cada activitat fa que els lligams entre els usuaris siguin cada vegada més forts. Tot això fa possible que “l’ambient sigui molt positiu i que estiguem engrescats perquè la resposta és molt positiva” ha sentenciat.

La següent activitat que té prevista el Beach Tennis Torredembarra és una tercera trobada de tennis platja. En principi, l’objectiu és organitzar-la al pont d’octubre, tot i que la data no està confirmada perquè els responsables no volen que coincideixi amb altres campionats. Al llarg d’aquesta setmana, també esperen publicar el calendari de les següents activitats.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla