Foto: Xènia Casadó (Instagram)
25 de maig del 2026
La Selecció Espanyola femenina de Xènia Casadó es classifica per a la Superfinal de l’EBSL
La poblenca i les seves companyes han vençut a Ucraïna en el partit decisiu per quedar segones i assegurar-se la presència a Viareggio
La futbolista de la Pobla de Montornès, Xènia Casadó, ha tancat la seva primera experiència amb la Selecció Espanyola absoluta de la millor manera possible. El combinat estatal ha superat aquest diumenge a Ucraïna per 5-4 en la quarta i última jornada de la primera fase de l’Euro Beach Soccer League disputada al Puerto de Santa Maria (Cadis), i ha expedit el bitllet per disputar la Superfinal de Viareggio al mes de setembre.
La poblenca ha tingut minuts en tots els partits, i encara que des de l’exterior puguin semblar que han sigut pocs, per ella han sigut molt valuosos i segur que l'ajudaran a afrontar amb més ganes la nova temporada de futbol platja. De moment, sabem que seguirà competint amb el Black Wolf BS.
La Selecció Espanyola va debutar amb una victòria contra la República Txeca per 5-1. En el segon partit va caure contra Suïssa per 5-6, en el tercer es va refer a costa d’Anglaterra amb un 2-5, i en el quart i decisiu va vèncer, com dèiem, a Ucraïna per 5-4.
El combinat de Sidi Omar ha hagut de remuntar l’avantatge inicial del seu rival amb els gols de Sara Tui, Andrea Mirón, Jessi, Natalia i Manau per assolir la segona posició i certificar la presència en la Superfinal de la competició continental en què intentarà, com a mínim, repetir en el podi.