Esports
Foto: Ajuntament de Torredembarra (Anna F.)
03 de novembre del 2022
La sisena edició de la Festa de l’Esport torna a ser un èxit de convocatòria
Els participants han arribat des d’Altafulla, la Riera, la Pobla de Montornès, Tarragona i Barcelona
Després de dos anys sense celebrar-se, la Festa de l’Esport de Torredembarra ha tornat aquest diumenge, 30 d’octubre, amb gran èxit de participació. L’afluència de públic, principalment familiar deixa xifres elevades. Per exemple, les 3.554 persones que van accedir al Pavelló Municipal Sant Jordi durant tota la jornada o les 1.395 que ho van fer entre la pista i la sala polivalent.

Més xifres positives són les del total de 700 dorsals i 350 samarretes que es van entregar a les persones que van participar en un mínim de 5 activitats diferents. També les més de 100 persones que es van quedar a dinar la paella popular.

Pel que fa a la procedència dels participants, aquests provenien de Torredembarra i altres poblacions com Altafulla, la Riera de Gaià, la Pobla de Montornès, Tarragona i Barcelona. Totes les activitats esportives van tenir una excel·lent participació i l’esport adaptat, tant voleibol com bàsquet, van tenir una molt bona acollida.

El regidor d’Esport, Raúl García, celebra la gran resposta del públic i agraeix totes les entitats i clubs que han col·laborat en l'organització, ja que tot plegat fa possible que la Festa de l’Esport sigui un èxit.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla