Esports
Foto: Anna Ortiz
21 de febrer del 2020
La tenista Anna Ortiz cau en els setzens de final al Campionat de Catalunya Junior
L’altafullenca ja pensa en la segona prova del Circuit Marca Jóvenes Promesas, que se celebra a Sevilla del 24 de febrer a l’1 de març
L’altafullenca Anna Ortiz s’ha acomiadat del Campionat de Catalunya Junior després de caure contra Ángela Pérez en els setzens de final de la competició aquest dijous 20 de febrer. La tenista del CT Tarragona ha caigut per 6/2 i 6/0 contra una rival dos anys més gran que ella i que està plenament adaptada a la categoria.

Cal recordar que Ortiz ha iniciat enguany l’etapa de cadet, tot i que juga diversos torneigs de categoria superior per agafar més rodatge de cara al salt a la categoria Junior que haurà de fer d’aquí a dos anys. De fet, en l’eliminatòria anterior s’ha desfet d’una altra cadet, Paula Gallego, per un doble 6 a 1.

Després de la participació al Campionat de Catalunya Junior, Anna Ortiz ja pensa en la segona prova del Circuit Marca Jóvenes Promesas de la categoria Cadet, que disputarà a Sevilla del 24 de febrer a l’1 de març. L’altafullenca debutarà als setzens de final el pròxim dimarts 25 de febrer contra la guanyadora del duel de la fase prèvia entre Lydia Espiñeira i Macarena Canovas.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla