Esports
Foto: Cedida
01 de juliol del 2026
La tenista Valèria Gimeno es proclama campiona de la Lliga Catalana en categoria Cadet amb el CT Tarragona
L’altafullenca i les seves companyes han superat clarament al CTT Top Ten per alçar el títol i posar el colofó a la temporada
La tenista d’Altafulla, Valèria Gimeno, s’ha proclamat campiona de la Lliga Catalana de Primera Divisió en categoria Cadet amb el Club Tennis Tarragona. L’esportista del Baix Gaià i les seves companyes d’equip han vençut en la final al Club Tennis Top Ten amb un contundent 3-0.

L’altafullenca va disputar el tercer i últim partit de la sèrie, imposant-se a Anastasia Sologubova per 2 sets a 0 amb un ajustat 6-4 en el primer i un còmode 6-1 en el segon. Els dos punts anteriors els havien aconseguit Nayara Sanjuan i Sofia Hiraldo davant Mariel Vargas (7-5 i 6-2) i Chloe López (6-2 i 6-2).

Segons destaca l’entitat, “les jugadores tarragonines van exhibir un nivell de joc excel·lent i van confirmar el magnífic treball realitzat durant tota la temporada”. Sens dubte, el títol nacional així ho corrobora, com també l’actuació completa en la fase final amb les victòries en les dues eliminatòries anteriors contra el CT Bàrcino (3-0) en els quarts de final i el CT Reus Monterols (3-0) en les semifinals.

D’aquesta manera, Gimeno i les seves companyes no han cedit cap set en tot el torneig. En el cas de l’altafullenca, no va jugar en l’encreuament contra el Bàrcino, però sí que ho va fer contra el Reus amb la victòria contra Martina Marimon per 2-0 amb un 4-6 en el primer set i un 2-6 en el segon.

L’entitat tarragonina ha celebrat, doncs, el títol de campió del Cadet femení i també al de l’Aleví Femení ‘B’, a banda del subcampionat de l’Aleví femení ‘A’. Són “uns resultats excel·lents, que consoliden als equips femenins juvenils –els de tota la base- entre els millors del país”, han realçat a través de les xarxes socials.

“Aquests resultats tornen mostrar el treball de base que es desenvolupa en el club. L'esforç, la dedicació i el compromís de les jugadores, juntament amb la labor dels entrenadors i el suport de les famílies, han estat claus per a aconseguir aquests assoliments”, afegeixen des del Club Tennis Tarragona.
Social
Et recomanem
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol a les 20:30h a la plaça de l'Església
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Diada Castellera de les Cultures
11 de juliol a les 18:30h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla