Esports
Foto: Cristian Martos Fotografia
12 de març del 2026
La torrenca Paula Andreu s’alça amb un dels títols de la Road2Enfusion Top Queens
La lluitadora del Baix Gaià s’ha imposat a Clàudia Perona en un dels combats més esperats de la vetllada tot just el dia del retorn al ring després de dos anys d’aturada
La lluitadora de Torredembarra, Paula Andreu, ha sigut una de les quatre campiones de la 7a vetllada Road2Enfusion Top Queens celebrada aquest dissabte 7 de març al Pavelló Municipal Germans Margall de Malgrat de Mar en motiu el Dia Internacional de la Dona.

La torrenca, coneguda amb el sobrenom de ‘Tawan’, ha tornat així als rings després de dos anys d’absència a causa de dues operacions. I el retorn ha sigut força dolç, perquè s’ha proclamat vencedora d’un dels quatre cinturons que estaven en disputa en vèncer a una altra catalana, Clàudia Perona, en un dels combats més esperats d’entre els 27 que s’han disputat (9 professionals i 18 amateurs) i que s’ha decidit per punts.

Ja en una entrevista prèvia al Diari de Tarragona, assegurava que tornava “amb més força que mai” i que estava “molt preparada” de cara a la cita. D’aquesta manera, ha recordat perquè té en el seu palmarès un Mundial en categoria Júnior ICO o quatre campionats d’Espanya de muay-thai, entre d’altres.

Actualment, entrena en el Kick Boxing Muay Thai Tarragona, un gimnàs conegut com a KMT Combat TarraKO. Com es pot llegir en el rotatiu, la torrenca destaca per un estil “agressiu i versàtil, que li ha permès adaptar-se a diferents modalitats com la boxa, el kickboxing o el muay-thai. Durant la seva carrera, ha disputat gairebé 40 combats en diferents països, entre ells a Tailàndia.

La Top Queens, una de les principals cites del kickboxing estatal i internacional, i que té l’objectiu de reivindicar el rol de la dona en els esports de contacte. Enguany s’ha integrat per segona vegada en el circuit Enfusion, un dels campionats més prestigiosos del món, donant com a resultat aquest Road2Enfusion Top Queens que ha aplegat 1.500 espectadors a Malgrat de Mar.

A l’esdeveniment hi han participat lluitadores i lluitadors catalans (amb la presència de 25 clubs arribats de les quatre províncies) i d’altres procedents de diversos punts d’Espanya, així com també de països com França, Colòmbia, el Marroc, Portugal o els Països Baixos.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla