Esports
Foto: UD Torredembarra
26 de maig del 2017
La UD Torredembarra es juga la permanència en el derbi contra La Riera d’aquest diumenge
Els blanc-i-blaus depenen d’ells mateixos, i sumar els 3 punts els asseguraria jugar a la Segona Catalana la propera temporada
La UD Torredembarra s’ho juga tot en l’última jornada de lliga. Aquest diumenge a les 5 de la tarda rep La Riera en un derbi en què només li val la victòria. Els blanc-i-blaus depenen d’ells mateixos per certificar la categoria, i sumar els 3 punts els asseguraria jugar a la Segona Catalana la propera temporada. El tècnic, Dani Sereno, espera segellar definitivament la permanència sense haver de mirar altres resultats. Esperen el derbi “amb moltes ganes, però amb tranquil·litat i prudència”. La Riera fa setmanes que va certificar el descens.

L’entitat torrenca ha fet una crida a socis, jugadors d’altres categories, i veïns del municipi perquè donin el seu suport al primer equip en un moment vital. Durant el partit se sortejaran entrades a PortAventura, entrades pel partit Reus-Valladolid, i un sopar per a dues persones.
Al Baix Gaià, el Catllar també ha certificat el seu descens, i el Roda de Berà dependrà de les compensacions.

El campió de lliga i nou equip de Primera Catalana és el Tortosa, mentre que el segon classificat, la UE Valls, haurà de jugar la promoció d’ascens.
Dani Sereno, entrenador de la UD Torredembarra
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla