14 d'octubre del 2026
La UD Torredembarra i el CE El Catllar juvenil cedeixen per la mínima davant el Nàstic ‘C’ i el Torreforta ‘B’
Els blanc-i-blau reaccionen massa tard (1-2), mentre que els grocs deixen escapar un avantatge de dos gols a domicili (4-3)
Els juvenils de la UD Torredembarra i del CE El Catllar han tancat la tercera jornada del Grup 13 de Primera Divisió amb dues derrotes ajustades. Els blanc-i-blau han caigut a casa davant el Gimnàstic de Tarragona ‘C’ per 1-2, mentre que els grocs han perdut 4-3 al camp del CDC Torreforta ‘B’, en un partit en què havien arribat a dominar per 1-3.
FLORIENTIN LAURENTIU DEIXA A LA TORRE SENSE OPCIONS
La Torre ha vist com el Nàstic s'avançava amb un gol de Florentin Laurentiu Dubei (13’). El mateix jugador ha ampliat la diferència abans del descans (40’), situant un 0-2 que ha obligat els locals a buscar la remuntada a la segona meitat. Els del Baix Gaià han retallat distàncies gràcies a Erik Velardiez (83’), però no han tingut temps d'aconseguir l'empat. És la segona derrota consecutiva del conjunt de Marc Ruiz, després d'haver començat la lliga amb una victòria.
EL CATLLAR DEIXA ESCAPAR DUES RENDES DE DOS GOLS
Per la seva banda, el Catllar ha protagonitzat un partit amb moltes alternatives al camp del Torreforta ‘B’. Els de la subcomarca s'han avançat amb gols de Nil Miró (6’) i Max Martí (19’), però Samuel Obro (21’) ha retallat distàncies. Aleix Serrano (30’) ha fet l'1-3, tot i que Ilyas Dahbi (36’) ha tornat a acostar els locals abans del descans. A la represa, el torrefortí Nasser Allah Ameziane (53’) ha empatat el partit i el seu company Biel Ferré (66’) ha culminat la remuntada amb el 4-3 definitiu.
Després d'aquesta jornada, la Torre ocupa la novena posició amb 3 punts i diumenge, a les 12h, rep el Vila-seca CF ‘B’. Mentre que el Catllar és catorzè encara sense cap unitat en el caseller, la qual cosa intentarà revertir dissabte, a les 18.15h, a casa contra l’Escola Valls FC.