Esports
16 de juny del 2016
La Volta Ciclista a Tarragona tornarà a disputar-se en tres dies de competició
Després de no celebrar-se en les edicions de 2011, 2012 i 2013, la prova es va reprendre el 2014 amb aquest format
La Volta Ciclista a Tarragona tornarà a disputar-se, per tercer any consecutiu, en tres dies de competició. La crisi econòmica va fer que no es disputés en les edicions de 2011, 2012 i 2013, però el 2014 va tornar la prova passant de les cinc etapes històriques i habituals a les tres actuals que es disputen en tres dies.

L’edició 54 de la Volta a Tarragona començarà aquest divendres a les 9 del vespre a Vila-seca, on hi haurà la sortida i arribada d’una etapa de 65 quilòmetres nocturna.

Dissabte es disputaran dos sectors. Al matí, una contrarellotge de 6 quilòmetres al Port de Tarragona; i a la tarda, una sector de 88 quilòmetres amb sortida i arribada a Riudecanyes.

Per diumenge quedarà la darrera etapa de 84 quilòmetres amb sortida i arribada a Reus. S’espera la participació d’uns 200 ciclistes de la categories màster i sènior.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla