Esports
Foto: Arxiu
06 d'agost del 2021
La XIII Travessia Popular de Natació de La Móra – Tamarit arriba aquest diumenge en el marc de la Festa Major
Els participants hauran de completar un recorregut d’1,5 km en un temps estimats de 30 minuts
L’Associació de Veïns La Móra – Tamarit celebra aquest diumenge 8 d’agost, a partir de les 10.30h, la XIII Travessia Popular de Natació en el marc de la Festa Major de la urbanització.

L’arribada dels participants serà a les 10h per començar l’activitat mitja hora després. La sortida es produirà a la platja del Castell de Tamarit, mentre que l’arribada serà a la bocana de les embarcacions de la platja de La Móra. Els participants hauran de completar un recorregut d’1,5 km en un temps estimat de 30 minuts.

L’organització entregarà una copa del Patronat d’Esports al primer home i a la primera dona de cada categoria. A més, donarà begudes i pomes, i una gorra de natació commemorativa de la 13a edició de l’esdeveniment.

La proposta esportiva serà la penúltima de la programació del Festa Major de La Móra – Tamarit d’enguany. A les 19.30h, els infants gaudiran d’una representació amb titelles, que explicaran la història dels tres porquets. I a partir de les 22.30h hi haurà la Cantada d’Havaneres amb el grup Les Anxovetes.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla