Esports
Foto: Anna F.
20 d'octubre del 2017
Les escoles La Portalada i El Roquissar d’Altafulla participen a la final dels Jocs Escolars d’Atletisme de Torredembarra
Hi prenen part els alumnes que van obtenir millors puntuacions a les proves classificatòries en les modalitats de 50, 60 i 300 metres llisos, llargada, pes i pilota
Una representació de les escoles La Portalada i El Roquissar d’Altafulla participen aquest diumenge a la final dels Jocs Escolars d’Atletisme de Torredembarra.

Les proves, organitzades pel Club d’Atletisme Torredembarra i la regidoria d’Esport de l’Ajuntament torrenc, compten també amb la participació de les escoles Antoni Roig, Molí de Vent i L’Antina de Torredembarra; l’escola Montoliu de la Riera de Gaià; i l’escola Els Ametllers de la Pobla de Montornès.

Hi prenen part aquells alumnes dels diferents centres educatius que van obtenir millors puntuacions a les proves classificatòries que es van celebrar entre els dies 13 i 29 de setembre en les modalitats de 50, 60 i 300 metres llisos, llargada, pes i pilota.

Les finals donaran el tret de sortida a les 10 del matí a les pistes de la Zona Esportiva Municipal.

La iniciativa va néixer fa més de 25 anys amb la voluntat de fomentar la pràctica esportiva entre els infants.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla