Esports
14 de gener del 2015
Les obres de la futura anella dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017 es posaran en marxa en els propers mesos
La previsió més immediata és la reunió del Comitè Internacional per comprovar l’evolució del projecte i per tancar el calendari esportiu
Aquest any 2015 es començarà a visualitzar la futura anella mediterrània dels Jocs del 2017 que acollirà, entre d’altres instal·lacions, els nous palaus d’esports i piscina olímpica i l’estadi efímer que acollirà les cerimònies inaugural i de clausura, i la competició d’atletisme. El director general dels Jocs, Ramon Cuadrat, anunciava que s’estan acabant els tràmits administratius per donar pas a l’inici de les obres que han de començar durant aquests primers cinc mesos de l’any.

Paral·lelament, el Comitè Organitzador també està treballant amb les diferents federacions perquè es puguin disputar a Tarragona diversos campionats previs durant els propers anys, que serviran de proves pilot per al projecte definitiu.

Més enllà d’instal·lacions i competicions, aquest any també tindran els seus paper els escolars de Tarragona a qui es demanarà que dibuixin la mascota dels Jocs.

La previsió més immediata és que el Comitè Internacional es torni a reunir durant els primers sis mesos a la ciutat per comprovar l’evolució del projecte i per tancar el calendari esportiu.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla