Esports
Foto: CE El Catllar
07 de juny del 2023
Àlex González dirigirà al Catllar una temporada més
El tècnic i el club han acordat la renovació amb el repte de fer els canvis oportuns per millorar el paper de les dues últimes campanyes
L’entrenador Àlex González continuarà una temporada més a la banqueta del CE El Catllar. Les dues parts han renovat el compromís que els uneix, i que farà que el tècnic catllarenc compleixi la tercera temporada seguida dirigint l’equip a Primera Catalana.

En declaracions al Baix Gaià Esports, González ha dit que “és una bona oportunitat” per seguir creixent tant a nivell individual com col·lectiu, a partir, també, de marcar-se “l’objectiu de fer-ho millor” després de dues temporades en què s’ha assolit la permanència sense patir.

Paral·lelament, com ha dit el tècnic catllarenc, el club “té alguns reptes” de cara al següent curs. Tot plegat, sobretot el fet de fer unes passes més en la competició, implica dur a terme alguns canvis en la plantilla. Entre 7 i 8 variacions, ha concretat.

El nou model de competició, en què la Primera Catalana dona accés tant a la Tercera RFEF com a la Superlliga Catalana, que arrancarà a partir de la temporada vinent, brinda més al·licients a tots els equips, sense oblidar que el més important és, en primer ordre, garantir la salvació.
Àlex González, entrenador del Catllar
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla