Esports
05 de desembre del 2014
Llorenç Gómez jugarà tres partits d’exhibició amb el Barça en la Copa Lagos del 12 al 14 de desembre
El de Torredembarra viatjarà a Nigèria el proper dimarts
Després de ser escollit entre el millor cinc inicial del món i de ser proclamat autor del millor gol del 2014, l’agenda de Llorenç Gómez continua ben atapeïda.

El de Torredembarra ha estat entrenant dur aquests dies a la platja de la Paella per preparar la seva propera cita. Aquest dimarts viatja amb el FC Barcelona a Nigèria per formar part de la Copa Lagos, que es disputarà del 12 al 14 de desembre.

El Barça, però, no competirà, sinó que protagonitzarà tres partits d’exhibició. Llorenç Gómez es mostra entusiasmat amb aquesta nova experiència.

Aquests enfrontaments havien de servir per preparar el Mundialet de Clubs, previst per a mitjans d’aquest mes de desembre a Brasil. Finalment, però, s’ha suspès la seva celebració.
Social
Et recomanem
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla