Esports
Foto: Cedida
07 de març del 2019
Maria José Carabante firma un rècord mundial en els 4x800 metres indoor
La torrenca i les seves companyes d’equip rebaixen 15 segons l’anterior plusmarca mundial de Kathleen Shook, Julie Hayden, Claudette Groenendaal i Lorraine Jasper
La torrenca Maria José Carabante va escriure una nova pàgina daurada en la seva carrera com a esportista firmant el rècord mundial dels 4x800 metres indoor amb un temps de 10 minuts, 9 segons i 38 centèsimes. L’atleta del Playas de Castellón va assolir la fita juntament amb Fátima Romero (UA San Fernando), Antonia Álvarez (CA Independiente Malageño) i Mari Carmen Pérez (CA Betta) en una sessió de control que va tenir lloc el passat diumenge a Antequera.

Les segones classificades, Carmen Lucía, Verónica Espino, María Luisa i Mari Carmen, van fer un temps d’11 minuts, 21 segons i 26 centèsimes. Mentre que les terceres, Cristina Díaz, Aurora Arriete, Lydia Prado i Margarita Segura, van aturar el cronòmetre en 13 minuts, 31 segons i 72 centèsimes.

La marca que van aconseguir Maria José Carabante i les seves companyes té encara més mèrit perquè va rebaixar 15 segons l’anterior plusmarca que havien registrat les nord-americanes Kathleen Shook, Julie Hayden, Claudette Groenendaal i Lorraine Jasper amb un temps de 10 minuts, 24 segons i 90 centèsimes.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla