Esports
Foto: Atletes Altafulla
28 de febrer del 2017
Marta Camps aconsegueix el rècord de Catalunya de 800 metres en categoria W45
També s’ha imposat en els 3.000m. Maria José Carabante s’ha endut l’or en els 200m i en els 400m
L’atletisme català torna a tenir nom altafullenc. Marta Camps i Maria José Carabante han tornat a sumar nous títols, en aquesta ocasió al Campionat de Catalunya de Veterans en Pista Coberta, celebrat aquest diumenge a Sabadell.

Marta Camps no només s’ha endut l’or en els 800 metres, sinó que a més ha aconseguit el rècord de Catalunya en categoria W45 amb una marca de 2 minuts, 21 segons, i 12 centèsimes. Un temps que la deixa a únicament 55 centèsimes del rècord d’Espanya.

I aquesta no ha estat l’única fita de l’altafullenca aquest cap de setmana. També s’ha imposat en els 3.000 metres, amb un registre de 10 minuts, 34 segons, i 30 centèsimes.

Per la seva banda, Maria José Carabante s’ha endut l’or en els 200 metres amb una marca de 27 segons i 54 centèsimes; i en els 400 metres, amb un temps d’1 minut, 2 segons, i 22 centèsimes.

Més enllà del Campionat de Catalunya de Veterans en Pista Coberta, les instal·lacions sabadellenques també han acollit aquest diumenge les Proves Combinades i de Relleus. Hi han pres part més de mig miler d’atletes catalans.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla