Esports
03 de gener del 2017
Marta Camps aconsegueix la segona posició a la Cursa de Sant Silvestre de Tarragona
Ha completat el recorregut de 6,5 quilòmetres amb un temps de 23’ 45’’ al costat d’una trentena de participants dels Atletes d’Altafulla
Més de 2.000 atletes amb dorsal han pres part aquest passat 31 de desembre a la 13a Cursa de Sant Silvestre de Tarragona amb sortida i arribada al Serrallo. De tots aquests, a nivell local destaca un nom, el de Marta Camps, que ha estat la segona atleta en traspassar la línia de meta en categoria absoluta femenina amb un temps de 23 minuts i 45 segons, una rebaixa considerable si es compara amb altres edicions donat el seu bon estat de forma actual.

Per només 15 segons s’anticipava a l’altafullenca, Gurutze Frades, amb un temps final de 23 minuts i 30 segons. I el tercer lloc, finalment era per Alicia Bergadà amb 24 minuts i 12 segons.

Marta Camps ha realitzat els 6,5 quilòmetres de recorregut al costat d’altres membres dels Atletes d’Altafulla; gairebé una trentena pels quals aquesta esdevé una cita obligada en les seves agendes. Camps ha explicat que la Sant Silvestre de Tarragona és ja una tradició per tancar l’any, tot i que ella, per motius de salut, aquesta vegada gairebé se la perd.

D’altra banda, en la prova masculina, José Manuel Vieito es va imposar amb un cronòmetre final de 20 minuts i 17 segons, seguit de Mohamed Maman, amb un temps de 20 minuts i 55 segons, i de Pedro Ortega, amb un registre de 20 minuts i 57 segons.
Marta Camps, atleta d'Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla