Esports
Foto: CEVOL Torredembarra (Arxiu)
23 de febrer del 2026
Massa CEV L’Hospitalet per al CEVOL Torredembarra (0-3)
Els del Baix Gaià han tornat a oferir una versió amb un nivell inferior a la que poden donar davant el segon classificat
El CEVOL Torredembarra ha perdut aquest diumenge a la tarda al Pavelló Els Caus davant el CEV L’Hospitalet en la divuitena jornada del Grup B de la Primera Nacional masculina. Els del Baix Gaià tenien el repte de millorar la seva versió competitiva respecte als anteriors compromisos per posar en dificultats al segon classificat, però han estat incapaços de fer-ho.

Novament, els torrencs han sigut fluixos en el primer set, cedint amb un 17-25 que els ha fet anar a remolc dels visitants. Han millorat progressivament, és cert, però no ha sigut suficient per empatar en el segon set, cedit amb un 21-25, ni per retallar distàncies en el tercer, perdut per 23-25.

La derrota fa baixar al CEVOL Torredembarra a la setena plaça amb 23 punts, mantenint els deu de marge respecte al descens quan resten només quatre jornades. En la següent visiten a un rival directe, el CN Sabadell, al qual tenen a dos unitats. La cita, dissabte 28 de febrer, a les 16.30h a la cocapital del Vallès Occidental.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla