Esports
Foto: Imatge d'arxiu
04 de gener del 2016
Només 100 places lliures per participar en la V Marxa dels Castells del Baix Gaià
L’organització calcula que aquesta mateixa setmana es tancaran les inscripcions
Aquest diumenge una cinquantena de persones s’inscrivien en una mateixa tarda a la cinquena edició de la Marxa dels Castells del Baix Gaià. A hores d’ara, només queden 100 places lliures. Un dels membres de l’organització, Guillermo Alonso, preveu tancar les inscripcions aquesta mateixa setmana. Per aquest motiu, ha demanat a aquelles persones que no s’hagin apuntat i que hi vulguin participar, fer-ho via online a través del portal www.athleticevents.net, o de www.altafulla.cat.

La prova tindrà lloc el proper 31 de gener a partir de dos quarts de 9 del matí des d’Altafulla, i recorrerà el Castellot, Ardenya, El Catllar, Sant Simplici, i Tamarit, per tornar de nou a Altafulla. El preu de la inscripció és de 20 euros.

L’organització va a càrrec de l’Ajuntament d’Altafulla, amb la col·laboració de la Penya Ciclista i dels Atletes d’Altafulla.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla