Esports
Foto: Tarragona Ràdio
12 de juliol del 2017
Nou intent de l’alpinista Òscar Cadiach al Broad Peak
El tarragoní està decidit a batre una muntanya que ja li ha barrat les portes en tres ocasions, i que completaria la seva llista dels catorze vuitmils
Òscar Cadiach tornarà a pujar cap als camps d’altura del Broad Peak aquesta setmana. Després de veure’s obligat a aturar l’expedició ara fa uns dies, el seu equip ja ha recuperat forces i els ànims necessaris per continuar endavant.

Els austríacs de Rupert Arnold Hauer, amb els quals ha col·laborat el tarragoní en la cessió de material per a l’expedició, han fet cim aquest dimarts. Un fet que Cadiach ha celebrat al programa ‘El Pont de Mahoma’ de Tarragona Ràdio. Ha assegurat que la ruta està “més o menys segura al coll”, i que en els propers dies tornaran a tirar cap amunt. Al nou intent es podrien afegir un equip d’americans que han arribat al camp base aquesta mateixa setmana i que també té entre els seus objectius el Broad Peak.

El tarragoní està decidit a batre una muntanya que ja li ha barrat les portes en tres ocasions, i que completaria la seva llista dels catorze vuitmils.
Òscar Cadiach, alpinista tarragoní
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla