Esports
Foto: CM Altafulla
29 de juliol del 2022
Nova oportunitat de veure sortir el sol des del mar de la mà del CM Altafulla
L’activitat es du a terme amb les taules de paddle surf, és dirigida i té un cost de 18 euros
El Club Marítim Altafulla organitza una sortida de sonrise SUP aquest dissabte 30 de juliol. L’activitat comença a les 6h, precisament perquè l’objectiu és veure com surt el sol des del mar i damunt d’una tauleta de paddle surf.

La sortida és amb monitor, les places són limitades i el preu és de 18 euros per persona. Els interessats poden trucar al telèfon 977 65 02 63, o enviar un correu electrònic a info@clubmaritimaltafulla.com.

Cal recordar que l’entitat també organitza aquest cap de setmana la primera trobada de dones patinaires. La proposta es du a terme entre dissabte i diumenge, i consta de diverses activitats com classes de teoria, muntatge i navegació, una regata, i una barbacoa de germanor com a colofó.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla