Esports
Foto: Altafulla Ràdio
15 de novembre del 2019
Nova oportunitat pel Creixell en un duel parell amb l’Almoster
David Alamillo recupera per a la causa a Cristian Martínez després de complir sanció
La UE Creixell segueix perseguint la segona victòria de la temporada al Grup 24 de Quarta Catalana. La derrota contra el Perafort (3-1) en la passada jornada va frenar les bones sensacions que estava mostrant l’equip amb el triomf contra el Base l’Hospitalet i la gran actuació en la derrota contra el Miami (0-2). El duel d’aquest diumenge, a les 19.00 h, davant l’Almoster és propici per tornar al bon camí.

Encara que l’equip del Baix Camp sigui 12è i sumi 5 punts més que els del Baix Gaià, la seva dinàmica és més negativa. No en va, ha perdut els últims quatre partits, el darrer contra el filial del Constantí (1-2).

David Alamillo, tècnic del Creixell, recupera per a la causa a Cristian Martínez, que ja ha complert sanció. Per la seva part, l’Almoster també pot comptar amb els serveis d’Albert Domínguez. No obstant això, els seus jugadors més perillosos són Marc Aguayo (3 gols), Jordi Martí i Artald Prats (2 gols).

D’altra banda, la FCF ja ha posat data al CF Reddis B – UE Creixell corresponent a la 6a jornada i que va quedar ajornat perquè l’equip reusenc no disposava de camp. El duel es jugarà el divendres 6 de desembre, a les 18.00 h.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla