Esports
Foto: Jean Segovia
13 de maig del 2015
Obertes les inscripcions del V Triatló SERTRI d’Altafulla
La prova tindrà lloc el proper 7 de juny
La cinquena edició del Triatló SERTRI que acull cada estiu Altafulla ja ha obert el període d’inscripcions. Les persones interessades en participar-hi ja poden presentar les seves sol·licituds via telemàtica a través dels portals web www.altafulla.cat, i www.sertri.com.

La prova, organitzada de forma conjunta per la Cadena SER, qui dóna nom a la competició, i per les federacions catalana i espanyola de triatló, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Altafulla, tindrà lloc el proper 7 de juny. Tornarà a acollir les categories Sprint, Super Sprint Relleus, Super Sprint, Paralímpics, Triatló de la Dona, i Flash menors.

Més enllà d’Altafulla, la prova també fa parada a Madrid, Saragossa, Tenerife, Cartagena, Alacant, Màlaga, Badalona, Vigo, Gandia, i Còrdova.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla