11 de desembre del 2017
Presentades les diferents seccions del CE Altafulla
La jornada ha clos amb el tradicional Trofeu Joan Pijuan, en què el primer equip de l’entitat ha vençut per 4 a 2 el FC Tàrraco
El CE Altafulla ha presentat oficialment totes les seves categories i seccions. Ho ha fet en una jornada festiva en què l’Estadi Municipal Joan Pijuan ha gaudit d’una excel·lent entrada.
L’entitat ha presentat els vuit equips de l’Escola de Futbol Base -Minis, Pre Benjamí, Benjamí A i Benjamí B, Aleví A i Aleví B, Infantil i Cadet-, així com el Sènior Femení, el Sènior Masculí i l’equip de Veterans.
Francesc Julià, president del CE Altafulla, ha explicat als micròfons d’aquesta casa que ha estat “un gran dia de club i un dia molt bonic”. N’ha destacat la presentació dels 180 esportistes de l’entitat i també ha recordat que “fa sis anys que no teníem cap nen i ara el club ha crescut i és un club bastant gran”.
La jornada ha clos amb el tradicional Trofeu Joan Pijuan, en què el primer equip de l’entitat ha vençut el FC Tàrraco per 4 a 2. Jaume Sánchez, regidor d’Activitat Física i Esport de l’Ajuntament d’Altafulla, ha estat l’encarregat de lliurar els trofeus.
Francesc Julià, president del CE Altafulla