Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
12 de febrer del 2018
Primera victòria del Nàstic sota les ordres de Nano Rivas
Els tarragonins s’han imposat per la mínima (0-1) al Carlos Belmonte d’Albacete, i fan un petit salt a la classificació
El Nàstic ha materialitzat les bones sensacions del passat partit contra el Cádiz amb una victòria al Carlos Belmonte. El primer triomf sota les ordres de Nano Rivas, qui en només dues jornades ja acumula 4 punts.

Els tarragonins viatjaven a Albacete amb l’objectiu de sumar i així ha estat. El premi del gol ha arribat a les acaballes de la primera meitat per mitjà d’Álvaro Vázquez després de la recuperació de Fali i d’una passada precisa de Dumitru.

A la segona part, els grana han perdut protagonisme i l’Albacete ha gaudit de més presència ofensiva. Una situació, però, que els d’Enrique Martín no ho han sabut reconvertir en ocasió.
Amb la victòria d’aquest cap de setmana, fan un petit salt a la classificació per col•locar-se amb 32 punts després de 26 jornades. Aquesta setmana tornen als entrenaments per preparar l’enfrontament de dissabte contra el Real Zaragoza d’Alberto Benito.

Resten pendents de l’abast de les possibles lesions de Dumitru i Minero, que s’han retirat del terreny de joc amb molèsties.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla