Esports
Foto: Altafulla Bloc
31 de març del 2017
Quatre dels sis equips federats del CB Altafulla competeixen aquest cap de setmana abans de Setmana Santa
Després d’aquests enfrontaments, tots els conjunts de l’entitat gaudiran d’uns dies de descans
Els equips del CB Altafulla estan preparats pels partits que es disputaran el cap de setmana abans de les festes de Setmana Santa. Quatre dels sis equips de l’entitat reprenen les seves competicions.

Dos dels equips femenins jugaran aquest cap de setmana. El Cadet Femení A disputarà el seu partit dissabte a les 10 del matí contra El Rapitenc a casa. I en el cas de l’equip Infantil Femení, es desplaçarà el diumenge per jugar contra l’Arboç a dos quarts d’1 del migdia.

Pel que fa als equips masculins de l’entitat, l’Infantil Masculí visitarà el CB Tarragona B, el diumenge a un quart de 10 del matí.

D’altra banda, el Pre-Infantil Masculí rebrà el Vendrell, dissabte a la 1 del migdia a Altafulla. El partit que disputaran serà el primer de l’equip groc-i-negre de la fase final.

El Júnior i el Cadet B femenins descansaran aquest cap de setmana.

Els diferents conjunts, després de disputar els partits d’aquest cap de setmana, gaudiran d’unes mini vacances per passar unes bones festes de Setmana Santa.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla