Esports
Foto: Altafulla Ràdio
09 de març del 2018
Representants de la Federació de Municipis de Catalunya visiten Altafulla en el marc dels preparatius dels Jocs Mediterranis
La comitiva, acompanyada per l’alcalde, Fèlix Alonso, comprovarà ‘in situ’ l’estat de les obres per on transcorrerà la prova de triatló aquest estiu
El president de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC), Xavier Amor, acompanyat pel vicepresident de l’FMC i alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros; i l’alcalde d’Altafulla i vocal del Comitè Executiu de l’FMC, Fèlix Alonso, han mantingut aquest divendres al matí una trobada institucional a l’Ajuntament d’Altafulla amb motiu de la visita dels màxims responsables de la federació a les obres dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018.

Després de la signatura al Llibre d’Honor a l’Ajuntament d’Altafulla, els representants institucionals visitaran aquesta tarda a partir de les 5 els diferents indrets del municipi on es disputaran el proper 23 de juny les diverses modalitats de la prova de triatló.

La visita també ha comptat amb la presència de Juan Ignacio Soto Valle, Secretari General de l’FMC; Mercè Canals, coordinadora tècnica de l’FMC; Eva Monje, de l’àrea de protocol de l’FMC; i Josep Vilaró, de l’àrea de comunicació de l’FMC.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla