Esports
Foto: Special Olympics
23 de novembre del 2016
Reus es converteix en l’escenari dels Special Olympics fins el proper diumenge
Hi prendran part quinze comunitats autònomes de l'estat espanyol i altres dotze països, entre els quals en destaquen la Xina i el Marroc
Reus torna a ser l'escenari de la competició més destacada en l'àmbit de la discapacitat intel·lectual, els Special Olympics, després de 20 anys sense ser-ho. Hi prendran part quinze comunitats autònomes de l'estat espanyol i altres dotze països, entre els quals en destaquen la Xina i el Marroc.

Més d’un miler de persones, entre participants, entrenadors i famílies, visitaran la capital del Baix Camp des d’aquest dimecres i fins el proper diumenge. També hi seran presents 460 voluntaris per vetllar per un bon funcionament.

La cita clourà amb una festa al Pavelló Olímpic de Reus, oberta a la ciutadania. El més destacat és l'actuació de Los Manolos, en reconeixement als Jocs Olímpics de l'any 1992.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla