Esports
Foto: FCVH
17 de març del 2022
Salomó serà seu d'una de les proves de la Copa Catalana de Clàssics el 15 d’octubre
És una de les diferents accions de l’entitat Salomó Clàssics per dinamitzar la seva activitat i donar-se a conèixer arreu del territori català
La Copa Catalana de Clàssics 2022, la competició de ral·li per a cotxes clàssics, farà aturada a Salomó. El municipi de l’interior del Baix Gaià acollirà el 15 d’octubre la cinquena de les sis proves previstes en el calendari d’aquesta nova competició, de la mà de l’entitat local, Salomó Clàssics.

La Copa Catalana de Clàssics està organitzada per la Federació Catalana de Vehicles Històrics (FCVH). La primera edició passarà per altres indrets del territori català, a més de Salomó. La competició, de fet, ja ha començat. La prova inaugural es va celebrar el passat dissabte en el marc del VI Clàssic del Pla de l’Estany.

La segona cita serà el 21 de maig amb el 1r Ral·li les Corbes Històric Maçanet de la Selva. El torneig seguirà el 18 de juny amb el 1r Ral·li Terres de Ponent, i el 2 de juliol amb el XV Ral·li Clàssic Sant Cristòfol. Després de passar per Salomó, clourà amb 3r Ral·li Pujada de la Mata, a Terrassa.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla