Esports
10 de maig del 2016
Salut i Treball, primera empresa "amiga" dels Jocs Mediterranis
Es tracta d’una categoria que va dirigida únicament a les empreses de la demarcació, amb la voluntat d’enfortir els llaços
L’empresa tarragonina Salut i Treball (SIT), dedicada a la prevenció de riscos laborals, s’ha convertit en la nova empresa patrocinadora de Tarragona 2017. L’acte de la signatura del conveni entre les dues entitats l’han dut a terme el coordinador general dels Jocs Mediterranis, Javier Villamayor, i el director de SIT, Francisco Lari, a les oficines de Tarragona 2017.

Salut i Treball es converteix d’aquesta manera en l’empresa que inaugura la nova categoria de col·laboració amb els Jocs Mediterranis, ‘Amics de Tarragona 2017’. Es tracta d’una categoria que va dirigida únicament a les empreses de la demarcació, amb la voluntat d’enfortir els llaços d’unió entre els Jocs Mediterranis i les empreses del territori.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla