Esports
10 de maig del 2016
Salut i Treball, primera empresa "amiga" dels Jocs Mediterranis
Es tracta d’una categoria que va dirigida únicament a les empreses de la demarcació, amb la voluntat d’enfortir els llaços
L’empresa tarragonina Salut i Treball (SIT), dedicada a la prevenció de riscos laborals, s’ha convertit en la nova empresa patrocinadora de Tarragona 2017. L’acte de la signatura del conveni entre les dues entitats l’han dut a terme el coordinador general dels Jocs Mediterranis, Javier Villamayor, i el director de SIT, Francisco Lari, a les oficines de Tarragona 2017.

Salut i Treball es converteix d’aquesta manera en l’empresa que inaugura la nova categoria de col·laboració amb els Jocs Mediterranis, ‘Amics de Tarragona 2017’. Es tracta d’una categoria que va dirigida únicament a les empreses de la demarcació, amb la voluntat d’enfortir els llaços d’unió entre els Jocs Mediterranis i les empreses del territori.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla