Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
30 de juny del 2016
Saragossa i Vila-real visitaran el Nou Estadi a la pretemporada
Els castellonencs s’enfrontaran al Nàstic el 20 de juliol, i els aragonesos el dia 30
El Nàstic de Tarragona segueix ultimant els darrers detalls de la pretemporada. Després de conèixer que aquest estiu realitzaran una doble estada de pretemporada, primer a Peralada i més tard a Olot, ara les novetats vénen en forma d’enfrontaments.

L’agenda per al mes de juliol comença a prendre forma. Dos rivals de la pretemporada de la temporada passada repetiran visita a Tarragona, un d’ells de Primera Divisió. El proper dia 20 de juliol, el Vila-real inaugurarà la nova campanya al Nou Estadi, en la reedició d’un partit que l’any passat es va resoldre amb un empat a 1.

A més, el dia 30 de juliol, el Nàstic rebrà també la visita del Saragossa, equip que tornarà a ser rival dels grana a la Segona Divisió, ara sota el nom oficial de La Liga 2.

A aquests compromisos cal afegir el ja confirmat setmanes enrere, i és que el 10 d’agost, els homes de Vicente Moreno viatjaran a Paterna per enfrontar-se al València Mestalla, filial del València, en el, de moment, tercer partit de pretemporada. Una fase prèvia a la competició que, de ben segur, seguirà augmentant la llista d’enfrontaments en els propers dies.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla