Esports
Nàstic de Tarragona
17 de maig del 2016
Saragossa, Osasuna, Lugo i Alabès, els rivals a batre perquè el Nàstic pugi directament a Primera
Només quatre punts separen els grana de la segona plaça a la Segona Divisió A
El Nàstic necessita guanyar els quatre partits que li queden si vol aconseguir l’ascens directe a Primera. Després de l’empat davant el Leganés, els dos líders, el conjunt madrileny i l’Alavés estan quatre punts per damunt fet que obliga als tarragonins a fer un 12 de 12 i potser ni així els arriba per quedar entre els dos primers.

Diumenge vinent visita al Saragossa, dimecres 25 al Nou Estadi contra l’Osasuna, penúltima jornada a Lugo i final de lliga a Tarragona contra l’Alavés. Un calendari complicat amb tres rivals directes.

L’entrenador, Vicente Moreno, vol passar pàgina a l’empat a zero contra el Leganés però creu que l’equip està en el camí correcte.

El Nou Estadi va viure diumenge la millor entrada de la temporada amb més 11.000 espectadors. Diumenge a La Romareda es preveu una nova Marea Grana perquè el club ha demanat 1.000 entrades al Saragossa per l’afició tarragonina. El partit davant el Saragossa el podreu seguir en directe per Altafulla Ràdio.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla