Esports
Foto: Nàstic
12 de juny del 2018
Sergio Tejera deixa el Nàstic i fitxa pel Real Oviedo
El migcampista marxa de Tarragona després de tres temporades i s’afegirà a altres exjugadors de l’equip com Mossa i David Rocha
El Nàstic segueix perdent efectius de cara a la temporada 2018-19 després que el Real Oviedo hagi anunciat el fitxatge de Sergio Tejera. La baixa del migcampista català és la segona que es produeix a la Budallera després que Xavi Molina anunciés la seva sortida per posar rumb al KAS Eupen de Bèlgica.

D’aquesta manera, Tejera posa el punt final a una etapa de tres temporades que l’ha servit per tornar a sentir-se futbolista. Emilio Viqueira el va fitxar per ser una de les peces més importants en el retorn del Nàstic al futbol professional. Tot i els dubtes que van generar les seves primeres actuacions, el barceloní es va guanyar el suport de l’afició i es va convertir en un dels pilars del vestidor.

El seu rendiment, però, ha seguit una trajectòria similar a la de l’equip en les dues últimes temporades. Les lesions no li han permès tenir continuïtat i això l’ha portat a rendir a un nivell inferior al que tenia acostumat a la parròquia del Nou Estadi.

Tejera marxa de Tarragona havent disputat 101 partits amb la samarreta grana en els quals ha marcat sis gols i ha repartit vuit assistències. Ara, posa rumb a la capital del Principat d’Astúries per compartir vestidor amb Mossa i David Rocha.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla