Esports
Foto: Jocs Mediterranis Tarragona 2017
28 d'octubre del 2015
Tarragona 2017 reforça la seva estructura organitzativa amb la creació de la figura del Coordinador General
Els dos patrons de la Fundació, l’Ajuntament de Tarragona i el Comitè Olímpic Espanyol, n’assumeixen la doble funció
Els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 reforcen la seva estructura organitzativa amb la creació de les figures del coordinador general i el coordinador general adjunt.

Els dos patrons de la Fundació Tarragona 2017, l’Ajuntament de Tarragona i el Comitè Olímpic Espanyol, assumeixen aquestes dues noves posicions amb la voluntat d’enfortir i unificar el lideratge del projecte en la figura dels seus dos patrons.

D’aquesta manera, el tinent d’alcalde dels Jocs Mediterranis de l’Ajuntament de Tarragona, Javier Villamayor, assumeix el càrrec de coordinador general dels Jocs; mentre que el Secretari General del Comitè Olímpic Espanyol, Víctor Sánchez, n’assumeix el de coordinador general adjunt. El fins ara director general dels Jocs, Ramon Cuadrat, serà el nou responsable de l’Àrea d’Esports i Infraestructures.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla