Esports
Foto: RFETM
21 de febrer del 2024
Tarragona acollirà el millor tennis taula espanyol entre el 23 de febrer i el 3 de març
Es podrà gaudir en directe i de forma gratuïta de més dels 2.500 partits previstos entre els Campionats d’Espanya, la Copa del Rei i la Copa de la Reina
Tarragona es prepara per ser la seu del millor tennis taula espanyol durant deu dies. El Palau d'Esports Catalunya acollirà per primera vegada les tres competicions nacionals més destacades del calendari anual amb la participació de més d’un miler d’esportistes; el Campionat d'Espanya Absolut, la Copa de la Reina-Iberdrola i la Copa del Rei.

El torneig estatal es desenvoluparà en dos caps de setmana (23 i 25 de febrer; i 1 i 3 de març), i serà la competició amb més participació, amb prop de 800 esportistes de 370 clubs diferents. I la Copa del Rei i la Copa de la Reina Iberdrola es duran a terme del 25 al 27 de febrer.

En total, es podrà gaudir en directe i de forma gratuïta de més dels 2.500 partits previstos. A més, el torneig es podrà seguir a través de RTVE, que oferirà en directe les finals del Campionat d'Espanya Absolut i de les Copes.
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla