Esports
18 de març del 2015
Tarragona ofereix una lliga de futbol adaptat
Es tracta d’una iniciativa pionera al territori que vol omplir el buit de competicions regulars en aquest àmbit
La demarcació de Tarragona ha estrenat una lliga de futbol adaptat amb la participació de cinc equips tarragonins i un de Lleida. Aquesta iniciativa és pionera al territori i vol cobrir un buit en l’esport adaptat on falten competicions regulars.

Els esportistes fan trobades territorials i a nivell català, però fins ara no hi havia una lliga regular i s’ha començat pel futbol, l’esport que té més acceptació. La competició té sis equips i quatre jornades i, per tant, es juguen tres partits en cada jornada.

Els diferents clubs de Tarragona que es dediquen al foment de l’esport adaptat estudien la possibilitat d’ampliar les lligues regulars a d’altres esports.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla