Esports
Foto: CM Altafulla
28 de juny del 2016
Toni Bonet, segon en categoria absoluta d’RS:X, i primer en Sub-21 a la Copa d’Espanya
Josep Maria Arnau, de l'equip de regates, ha assolit la segona posició al Campionat de Catalunya de Patí de Vela en segona categoria
El regatista del CM Altafulla Toni Bonet torna a sumar títols al seu palmarès. El Club Vela Blanes ha posat el punt i final aquest diumenge a tres dies de la Copa d’Espanya. Una competició en què l’altafullenc ha aconseguit, en classe windsurf, proclamar-se segon en categoria absoluta d’RS:X, i primer en categoria Sub-21.

En aquest cap de setmana de Sant Joan cal destacar també l’actuació de Josep Maria Arnau, de l'equip de regates del CM Altafulla, que ha aconseguit a Calafell la segona posició al Campionat de Catalunya de Patí de Vela en segona categoria. Un resultat que li dóna l’accés a la primera categoria.

La setmana passada l’entitat es convertia en un dels protagonistes del programa ‘Divendres’ de TV3, de la mà del seu gerent, Xavier Garrote, qui va donar a conèixer el dia a dia del club; i aquest dilluns ja s’ha posat en marxa el campus d’estiu.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla