Esports
Foto: Ajuntament de Torredembarra
09 de maig del 2025
Torredembarra BC – Manyanet Reus ‘B’: últim repte, vèncer als tercers i acabar en el TOP-5
Els del Baix Gaià acomiaden la temporada i la fase d’ascens a la cerca d’una última victòria per arrodonir la reacció de la segona volta
El Torredembarra BC acomiada la temporada aquest diumenge, a partir de les 18h, amb el partit contra el Manyanet Reus ‘B’ en el marc de l’última jornada de la fase d’ascens de la Segona Territorial masculina. Els del Baix Gaià han estat incapaços de lluitar per pujar de categoria pels mals resultats de la primera volta, però com a mínim en la segona han recuperat la seva millor versió per acabar amb bones sensacions.

Els d’Àlex Pié, que en la segona volta només han perdut contra el TGN Bàsquet i el Bàsquet Cunit, primer i segon classificat, respectivament, tenen el repte de vèncer al tercer en discòrdia amb el factor pista a favor. A més, tenen l’al·licient de poder acabar cinquens sempre que el Torreforta perdi contra el TGN, com ha explicat el tècnic torrenc en declaracions al BG Esports.

Els visitants, per la seva part, es juguen la segona posició. En el seu cas, han d’assaltar el Pavelló Sant Jordi i esperar que el Cunit perdi a casa contra el quart classificat, la Salle TGN. I compte, són l’equip que travessa per un millor estat de forma amb cinc victòries consecutives.
Àlex Pié, entrenador del Torredembarra BC
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla