Foto: Torredembarra Futsal CE (Valentín Castaño)
10 d'abril del 2026
Torredembarra Futsal CE – CE Futsalpax Tarragona ‘B’: duel de necessitat al Pavelló Sant Jordi
L’equip d’Heribert Farreny recupera el partit ajornat de la J18 amb l’objectiu de trencar la ratxa de sis derrotes consecutives
La lliga al Grup 11 de la Segona Catalana masculina, on hi tenim tres equips del Baix Gaià, seguirà aturada una setmana més perquè així ho dicta el pla de competició. No obstant això, un dels nostres representants, el Torredembarra Futsal CE, sí que sortirà a la pista per recuperar el partit ajornat de la divuitena jornada –l’última- contra el CE Futsalpax Tarragona ‘B’. La cita, aquest dissabte, a partir de les 19.30h, al Pavelló Sant Jordi.
L’equip d’Heribert Farreny és penúltim amb 7 punts, els mateixos que té el seu contrincant, el qual el té tot just per sobre. Per tant, és una oportunitat d’or per aconseguir la primera victòria a casa, trencar amb la ratxa de sis derrotes consecutives i afrontar amb ànims els cinc últims partits de lliga com ha destacat el tècnic en declaracions al BG Esports.
Ja en la primera volta, els blanc-i-blau van golejar als tarragonins amb un 1-6 que, evidentment, convida a ser optimistes. La seva situació és força similar, perquè només han sumat un punt dels últims divuit possibles; això sí, el van aconseguir amb l’empat a la pista de l’actual cinquè classificat, el Sarralenc EC (1-1). És una circumstància que els torrencs tenen en compte i que els obliga a respectar al rival encara més, com ha sentenciat Farreny.
Heribert Farreny, entrenador del Club Esportiu Torredembarra Futsal