Esports
Foto: Tarragona 21
26 d'abril del 2017
Torredembarra ofereix un curs de socorrista de piscina, medi natural i ús de desfibril·lador semiautomàtic
S’impartirà els dies 6, 7, 13, 14, 20 i 21 de maig, en horari de 10h a 19h al Centre d’Activitats Mediambientals de Cal Bofill
Torredembarra oferirà el proper mes de maig un curs de socorrista de piscina, medi natural i ús de desfibril·lador semiautomàtic.

La gestió va a càrrec de l’empresa Provita, adjudicatària del contracte de vigilància, salvament i socorrisme a les platges del municipi, amb la col·laboració de l’Asociación de Socorristas sin Fronteras (ONGD), i amb el suport de l’Ajuntament.

Concretament, s’impartirà els dies 6, 7, 13, 14, 20 i 21 de maig, en horari de 10 del matí a 7 de la tarda. Consistirà en diverses jornades teòriques al Centre d’Activitats Mediambientals de Cal Bofill, i de proves físiques, tant a la piscina com al mar.

Les persones interessades poden rebre més informació i formalitzar les seves inscripcions a www.grupoprovita.com i a través del telèfon 673 33 80 00.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla