Esports
01 de desembre del 2016
Torredembarra recupera la celebració de la Nit de l’Esport
L’objectiu és reconèixer els èxits assolits i la promoció de l’esport durant la temporada 2015-2016
La regidoria d’Esport de l’Ajuntament de Torredembarra recupera aquest 2016 la celebració de la Nit de l’Esport, després de vuit anys. La commemoració tindrà lloc aquest divendres a les 7 de la tarda al Pavelló Municipal, i serà dirigida pel periodista Carles Cortés.
L’objectiu de la iniciativa és fer un reconeixement a les persones i entitats locals que han destacat pels èxits assolits o per la promoció que han fet de l’esport durant la temporada 2015-2016.

Els guardons presenten les següents modalitats: Millor promesa fins als 12 anys (9 candidatures), Millor promesa de 13 a 17 anys (8 candidatures), Millor sènior de 18 a 40 anys (6 candidatures), i Millor veterà de + de 40 anys (5 candidatures). Entre els esportistes triats com a millors de cadascuna d’aquestes categories s’escull el Millor Esportista.

També es reconeix el Millor equip (6 candidatures), la Millor tasca esportiva (4 candidatures), i la Millor entitat en organització d’esdeveniments esportius (4 candidatures).

D’altra banda, durant la Nit de l’Esport 2016 també es lliuraran guardons a tots els esportistes que, a nivell individual o en equip, han assolit el primer, segon o tercer lloc en competicions d’àmbit de la demarcació, català, estatal o internacional.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla