Esports
29 de desembre del 2015
Torredembarra suspèn el Campus Multiesport de Nadal pel baix nombre d’inscripcions
L’organització ja ha avançat que traslladarà aquesta proposta esportiva i lúdica a les vacances de Setmana Santa
La Regidoria d’Esport de l’Ajuntament de Torredembarra i el Consell Esportiu del Tarragonès han suspès el Campus Multiesport de Nadal del municipi a causa del baix nombre d’inscripcions que impedia garantir la qualitat de l’activitat. Les activitats havien de tenir lloc els dies 28, 29 i 30 de desembre i comptava amb la col•laboració de nombroses entitats i clubs esportius, que aportaven els seus monitors.

El Campus anava destinat a nens i nenes, de 4 a 14 anys, i incloïa nombrosos esports com ara futbol, futbol sala, voleibol, tennis, pàdel, tir amb arc, activitats rítmiques, rocòdrom, jocs esportius i aquàtics, tallers i manualitats amb motius nadalencs.

Els organitzadors de la iniciativa ja han avançat que traslladaran aquesta proposta esportiva i lúdica a les vacances de Setmana Santa i estudiaran quin tipus d’activitat és més adient per a programar durant les festes nadalenques.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla