Esports
Foto: CM Altafulla
30 de maig del 2025
Tot preparat per al Campionat de Catalunya de Patí de Vela a Altafulla
El CM Altafulla organitza la 84a edició d’aquesta competició tan important en el calendari i ambiciona superar el centenar d’inscripcions
El Club Marítim Altafulla ultima els detalls del 84è Campionat de Catalunya de Patí de Vela que organitzarà en els següents dos caps de setmana, començant pel del 31 de maig i 1 de juny. Es tracta d’una cita ineludible en el calendari de regates nacional “amb una embarcació molt arrelada al nostre territori”, com ho ha definit el director tècnic de l’entitat, Marc Collado, en declaracions al BG Esports.

El club s’havia fixat el repte d’arribar al centenar de participants i registrar el rècord d’assistència de la competició. Com ha explicat Collado, actualment hi ha una setantena d’inscrits i s’espera que encara s’hi apuntin més a darrera hora, ja que ho poden fer fins al mateix dissabte al matí. “Hi arribem o no arribem”, assegura, “el més important és que els que vinguin gaudeixin de tot el que hem preparat”.

L’entitat ha apostat molt fort per estar a l’alçada de l’esdeveniment i de la confiança de la Federació Catalana de Vela (FCV) i l’ADIPAV. Volen que sigui una autèntica festa del patí de vela català en què l’esperit de germanor regni per sobre de la competició. Per aquest motiu, han preparat un programa farcit d’activitats perquè tots els participants puguin compartir temps fora de l’aigua.

El fet que el campionat se celebri a cavall en dos caps de setmana permetrà que els participants i les famílies puguin optar per allotjar-se al poble durant els set dies i gaudir així també dels seus atractius. Pel que fa a la competició en si mateix, Collado ha avançat que han preparat dos camps de regates diferents perquè tant els navegants de Primera com de Segona categoria puguin competir més còmodes.
Marc Collado, director tècnic del CM Altafulla
Marc Collado, director tècnic del CM Altafulla
Marc Collado, director tècnic del CM Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla