Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
05 de març del 2018
Triplet d’or per Marta Camps i Maria José Carabante al Campionat d’Espanya Màster
Camps s’ha imposat en els 1.500m i en els 800m, mentre que Carabante ha estat segona en els 800m i ha alçat el títol en els 400m
Nou èxit majúscul pels Atletes d’Altafulla. Dos dels seus grans referents a nivell estatal, Marta Camps i Maria José Carabante, han tornat a ser protagonistes aquest cap de setmana a Salamanca. En aquesta ocasió, al XXIX Campionat d’Espanya Màster en Pista Coberta, on han aconseguit tres medalles d’or i una de plata.

Marta Camps ha alçat el títol en els 1.500 metres amb un temps de 4 minuts, 51 segons i 97 centèsimes. Al podi l’han acompanyat Maria Isabel Rodríguez (5:06.70), i Paloma Quintero (5:08.27). Però això no és tot, la corredora del Barcelona Atletisme també s’ha imposat i ha aconseguit el rècord del campionat en els 800 metres, amb una marca de 2 minuts, 21 segons i 53 centèsimes. En aquest cas, l’ha seguit de ben a prop la també altafullenca Maria José Carabante amb un registre de 2 minuts, 25 segons i 70 centèsimes. Maria Isabel Rodríguez ha estat tercera (2:26.00).

Carabante, a més, també ha estat la campiona en els 400 metres amb un temps d’1 minut, 2 segons i 76 centèsimes. La segona posició ha estat per Mireia Gorju (1:02.76), i la tercera per Eulalia Torrescasana (1:02.76).
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla