Esports
Foto: UE Creixell
02 de maig del 2023
Un gol d’Alba Mesas decideix l’últim derbi del curs entre la Torre i el Creixell (0-1)
Les torrenques certifiquen la primera plaça del Grup 2 mentre que les creixellenques se centren ara en la segona posició
La UD Torredembarra ha guanyat a la UE Creixell l’últim derbi del Baix Gaià amb un solitari gol d’Alba Mesas a la mitja hora de joc, i ha certificat la primera posició del Grup 2 de la Lliga Femení 7 TGN. I és que suma sis punts més que el Bellvei i les creixellenques quan només resten dues jornades, amb el golaverage a favor.

L'entrenador torrenc, Víctor Pueyo, assegura que el triomf "ratifica el bon moment de forma" que travessen, màxim tenint en compte el rival que tenien davant, "un molt bon equip", ha afegit.

La Torre continua en plena forma amb la sisena victòria en el mateix nombre de partits. Bé, excepte el partit davant l’Espluga de Francolí, que finalment ha guanyat als despatxos per la retirada d’aquest. Ara, té el repte vèncer els dos que falten. El primer, el del diumenge vinent, a les 19.45h, davant l’Atlètic Mont-roig.

Per la seva part, el Creixell se centra ara en la lluita per la segona plaça, que ha cedit al Bellvei, amb qui empata a 12 punts. Precisament, els dos equips s’enfronten el mateix diumenge a les 20h en un duel que pot ser decisiu si un dels dos s’endú la victòria.
Víctor Pueyo, entrenador del Torredembarra
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla