07 de setembre del 2026
Victòria del CB Altafulla en el primer amistós de la pretemporada
Les jugadores de Jordi Crespo vencen al Bàsquet l’Arboç i aquest dissabte s’enfronten a un rival de superior categoria, el Manyanet Reus
El primer equip femení del Club Bàsquet Altafulla ha saldat amb victòria el primer amistós de la pretemporada a la pista del Bàsquet l’Arboç. “Els resultats ara són poc fiables, però sempre és millor començar guanyant", ha dit l’entrenador Jordi Crespo en declaracions a aquesta casa, qui ha assegurat que l’actitud de les jugadores “és molt positiva”.
El tècnic altafullenc es mostra així content amb la predisposició de l’equip en unes primeres sessions basades en “recuperar sensacions a pista i a treballar físicament”, detalla. Amb tot, afegeix, com és habitual són dates complicades perquè encara hi ha qui treballa o qui està de vacances, la qual cosa impedeix comptar amb tots els efectius.
Respecte al planter, Crespo creu que els fitxatges que han fet “poden aportar coses interessants al grup”, mentre que les que continuen i formen el bloc dels últims anys “estan en un bon moment”, ha sentenciat. De moment, el club ha anunciat la renovació d’Eloisa Ruiz, Helena Montserrat, Paula Moncusí, Esther Andrçes, Mar Font, Laia Cañellas i Jana Toda, i la sortida d’Andrea Rodero, Aina Bravo i Laura Enríquez.
Les groc-i-negre tenen aquest dissabte, a les 19.30h, a Reus una nova prova per seguir creixent i agafant el ritme competitiu davant un rival de superior categoria, el Bàsquet Manyanet Reus, al qual coneixen perfectament de les dues últimes campanyes a la Primera Territorial.
Jordi Crespo, entrenador del CB Altafulla - BBG
Jordi Crespo, entrenador del CB Altafulla - BBG
Jordi Crespo, entrenador del CB Altafulla - BBG