Esports
Foto: CE El Catllar
15 de gener del 2024
“Victòria balsàmica” del Catllar davant el Santfeliuenc (1-0)
Un gol d’Iker Cid en el temps afegit permet als del Baix Gaià trencar una ratxa de sis derrotes seguides
Efectivament, any nou i vida nova per al CE El Catllar, que ha debutat en el 2024 amb una “victòria balsàmica”, i patida, davant el FC Santfeliuenc en la J14 del Grup 3 de Primera Catalana. Els del Baix Gaià han vençut amb un solitari gol d’Iker Cid en el temps afegit, trencant la ratxa de sis derrotes amb les quals havien arribat a Nadal.

L’entrenador del Catllar, Àlex González, ha destacat la importància del triomf i que ha reflectit l’esforç i el treball que han fet durant les festes de Nadal per intentar canviar el rumb a la lliga i afrontar amb garanties aquest primer compromís.

El Catllar continua penúltim amb 12 punts, i es queda a cinc de la permanència, que marca la UD Gornal. El diumenge vinent, a les 12.15h, té una autèntica ‘final’ per la permanència davant el fanalet vermell del grup, el CP Sarrià, que només suma 6 unitats.
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del Gaià
31 d'agost d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla