Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
06 de juliol del 2015
Xisco Hernández i Moussa, noves incorporacions del Nàstic
Provenen del Reus i l’Olot, seran presentats aquesta setmana i no tenen experiència a Segona Divisió
El Nàstic fitxa de dos en dos. S’ha fet esperar, però una vegada el club s’ha obert al mercat, els fitxatges comencen a arribar a Tarragona. Si a finals de la setmana passada es feia oficial l’arribada de la primera incorporació, el gallec Iago Bouzón, ara ja són tres els nous futbolistes que debutaran al Nàstic aquesta temporada.

Es tracta del mallorquí Xisco Hernández, que prové del Reus Deportiu, i de Moussa, de l’Olot. Són dos dels jugadors que van agradar a l’entitat quan es van creuar amb els grana la temporada passada, i que s’han convertit en el segon i el tercer reforç per Vicente Moreno.

Igual que Bouzón, Moussa és un jugador de tall defensiu, tot i que la seva rapidesa i capacitat de desequilibri el fan un futbolista a tenir en compte a l’hora d’atacar. Xisco Hernández, per la seva part, sí és un jugador ofensiu per naturalesa que pot ocupar diverses posicions, com l’extrem dret o zones més interiors. Ha jugat a equips com el Lleida , l’Atlètic Balears o el Mallorca B, però tampoc té experiència a la categoria de plata. Les seves presentacions tindran lloc aquesta setmana. En ambdós casos, han signat per dues temporades de vinculació amb un Nàstic que ja està definint la plantilla que presentarà a la Lliga Adelante.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla